
Tata Bojs OnLive
Online koncert nemusí
být nuda!
Sociální sítě
media relations
copywriting
PR strategie
media monitoring
Jak jsme během covid krize namísto tradičního benefičního koncertu TATA BOJS v Divadle v Celetné odkomunikovali během pouhých tří týdnů jedinečný formát OnLive a ztrojnásobili předpokládanou vybranou částku pro Nadační fond Šestý smysl.
VÝZVA
TATA BOJS, oblíbená česká alternativní kapela, se během covidové krize rozhodla uspořádat namísto tradiční benefiční akce online přenos s interaktivními prvky "OnLive". Naším úkolem bylo během pouhých tří týdnů připravit kompletní komunikační plán a zajistit dostatečnou mediální pozornost pro získání finančních prostředků Nadačnímu fondu Šestý smysl.
ŘEŠENÍ
Připravovaný koncept jsme teaserovali pomocí série videí a následně ve spolupráci s kapelou a vydavatelstvím Supraphon koncert odkomunikovali. Povedlo se nám získat velkou pozornost médií, která měla zájem o originální zprávy týkající se něčeho jiného, než pandemie. Všechny tyto aspekty výrazně přispěly k propagaci koncertu, Nadačního fondu Šestý smysl a zároveň i nového singlu Zvony.


Unikátní koncept “OnLive” v sobě kombinoval imerzivní technologie s principy gamifikace. Komunikace nového formátu koncertu napomohla jak k přitáhnutí divácké pozornosti, tak k obhajobě mnohaleté pozice TATA BOJS jako technických vizionářů.
20
mediálních výstupů
9 456
sledujících
47x
vyprodaný sál Divadla v Celetné
Mediální pozornost nám pomohla dosáhnout vytyčených cílů. Diváky jsme dokázali přilákat na úplně nový typ zážitku a samotná událost se stala virální. PR kampaň organicky vygenerovala víc než 20 mediálních výstupů během pouhých 3 týdnů. Dohromady s celostátním tiskem a televizí zasáhla přes 4 460 000 lidí. Česká televize zahrnula video z přípravy koncertu do programu v hlavním vysílacím čase. Informace o OnLive koncertu se pak dál šířila skrz česká média jako Český rozhlas (iRozhlas.cz), Denik.cz, Tyden.cz, iReport.cz, Právo (Novinky.cz) nebo MF Dnes.
Záznam koncertu vidělo k lednu 2021 přes 45 000 sledujících, což je návštěvnost totožná s 12 vyprodanými koncerty ve Foru Karlín. Koncert dokonce nadchl lokální zastoupení Youtube, které jeho záznam zařadilo na 1. místo v promovaném playlistu a organicky se tak stal součástí reklam na homepage Youtube.
Přestože byl koncert zcela zdarma, získali jsme pro Nadační fond Šestý smysl 3x větší objem peněz, než bylo potřeba.