PrusaLab
Technologický Demo Day, který zaujal i Lidovky. PrusaLab vystoupil z tech bubliny.
event management
PR strategie
media monitoring
media relations
copywriting

PrusaLab, který vznikl jako prototypová dílna pro kutily, se přeorientoval na zakázkovou výrobu a postavení značky začalo směřovat od „kutilské dílny pro každého” do polohy profesionálního subjektu v B2B průmyslu. Nyní značka navíc vystoupila z bubliny startupů a kutilů a dostala se do mainstreamových médií. Jak se nám to společně povedlo?
VÝZVA
Značka, která je známá zejména v tech, byznysových a startupových mediálních kruzích, potřebovala do světa dostat informaci o vítězných projektech prvního ročníku a spuštění přihlášek do druhého ročníku hardwarového akcelerátoru. Ten nabízí inovativním projektům technologické kapacity, zázemí pro vývoj a počáteční investici. Aby se zde přihlásila co největší škála projektů, bylo potřeba vystoupit ze staré známé bubliny a úzce zaměřených byznysových médií, a dostat se k širšímu publiku. Klient chtěl zároveň ukázat, jaké významné startupy vzešly z loňského akcelerátoru a odprezentovat jejich úspěchy mainstreamovým médiím. Cílem byla také legitimizace PrusaLabu v pozici technologického partnera startupů.
Heading
ŘEŠENÍ
Podíleli jsme se na celkové koncepci setkání pro partnery a novináře nazvanou „Demo Day“, kterou jsme částečně produkčně zajistili a pozvali na ni ty správné novináře. Připravili jsme tiskovou zprávu a vytipovali a oslovili vhodná média pro její umístění mimo běžný mediální okruh PrusaLabu. Zajistili jsme tak mediální výstupy v celostátních denících (Lidové noviny, Hospodářské noviny, Blesk nebo Deník N) i úzce profilovaných médiích, jako jsou například byznysová média (Euro, Ekonom, Forbes, CzechCrunch), nebo cyklistická média (Bike Forum, Roadcycling).


Povedlo se nám tak zviditelnit Prusa Research a akcelerátor, který je nyní jedním z dominantních aktivit PrusaLabu. Zviditelnili jsme také hlavní osobnost, Josefa Průšu, a jeho filantropické aktivity. Získali jsme přes 30 mediálních výstupů s potenciálním zásahem statisíců technologických inovátorů, kutilů nebo začínajících podnikatelů. Ve finále klient obdržel 75 přihlášek do akcelerátoru a společně jsme tak splnili jeho hlavní cíl. Všechny výstupy byly kladně přijaty médii také na sociálních sítích a byly dále organicky sdíleny mezi uživateli a dalšími businessově zaměřenými platformami.