ŠKODA AUTO
NOVÁ KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE PRO ČESKOU ZNAČKU VE VIRTUÁLNÍ REALITĚ
Sociální sítě
media relations
copywriting
PR strategie
personální PR
media monitoring
Social Media Listening
Ghostwriting
Event Management
VÝZVA
Značka ŠKODA AUTO se připravovala na Autosalon Ženeva, kde měla oslavit své 125. narozeniny, a rozhodla se přijít s něčím speciálním. A to závodní hrou ve virtuální realitě (VR) ŠKODA Time Machine, která měla ukázat, jak dlouhou cestu značka od svého založení ušla. Ta byla v naší komunikační strategii pro největšího výrobce automobilů v ČR stěžejní. Když se však v důsledku pandemie Autosalon nekonal, postavilo to ŠKODU i nás před novou výzvu - jak proměnit komunikační koncept hry a redefinovat cíle vzhledem k nové cílové skupině.
ŘEŠENÍ
Přišli jsme s novým způsobem, jak hru představit, spojit se s fanoušky a ukázat, že je ŠKODA AUTO stabilním technologickým lídrem s dlouhou tradicí. Hru jsme umístili do muzea v Mladé Boleslavi, kde si ji zahrály stovky lidí. Zároveň jsme ji jako první na světě zdarma zpřístupnili na platformě Sidequest. Ze hry, která měla být původně originálním doplňkem, se tak nakonec stalo jádro dalekosáhlé komunikační kampaně.
{{cool-layout}}
Zorganizovali jsme klasickou tiskovou konferenci, abychom příběh co nejvíce podpořili. Informace o VR hře byly publikovány v Seznam Zprávách, Smartmanii, Auto Bibli, Autowebu, ABC a dalších zahraničních i domácích médiích. Pracovali jsme také s Facebookovými skupinami zaměřenými na VR nadšence.