PRUSALAB
TECHNOLOGICKÝ DEMO DAY, KTERÝ ZAUJAL I LIDOVKY. PRUSALAB VYSTOUPIL Z TECH BUBLINY.
Sociální sítě
media relations
copywriting
PR strategie
personální PR
media monitoring
Social Media Listening
Ghostwriting
Event Management
VÝZVA
Značka, která je známá zejména v tech, byznysových a startupových mediálních kruzích, potřebovala do světa dostat informaci o vítězných projektech prvního ročníku a spuštění přihlášek do druhého ročníku hardwarového akcelerátoru. Ten nabízí inovativním projektům technologické kapacity, zázemí pro vývoj a počáteční investici. Aby se zde přihlásila co největší škála projektů, bylo potřeba vystoupit ze staré známé bubliny a úzce zaměřených byznysových médií, a dostat se k širšímu publiku. Klient chtěl zároveň ukázat, jaké významné startupy vzešly z loňského akcelerátoru a odprezentovat jejich úspěchy mainstreamovým médiím. Cílem byla také legitimizace PrusaLabu v pozici technologického partnera startupů.
ŘEŠENÍ
Podíleli jsme se na celkové koncepci setkání pro partnery a novináře nazvanou „Demo Day“, kterou jsme částečně produkčně zajistili a pozvali na ni ty správné novináře. Připravili jsme tiskovou zprávu a vytipovali a oslovili vhodná média pro její umístění mimo běžný mediální okruh PrusaLabu. Zajistili jsme tak mediální výstupy v celostátních denících (Lidové noviny, Hospodářské noviny, Blesk nebo Deník N) i úzce profilovaných médiích, jako jsou například byznysová média (Euro, Ekonom, Forbes, CzechCrunch), nebo cyklistická média (Bike Forum, Roadcycling).
{{cool-layout}}
Povedlo se nám tak zviditelnit Prusa Research a akcelerátor, který je nyní jedním z dominantních aktivit PrusaLabu. Zviditelnili jsme také hlavní osobnost, Josefa Průšu, a jeho filantropické aktivity. Získali jsme přes 30 mediálních výstupů s potenciálním zásahem statisíců technologických inovátorů, kutilů nebo začínajících podnikatelů. Ve finále klient obdržel 75 přihlášek do akcelerátoru a společně jsme tak splnili jeho hlavní cíl. Všechny výstupy byly kladně přijaty médii také na sociálních sítích a byly dále organicky sdíleny mezi uživateli a dalšími businessově zaměřenými platformami.