FARM PLANET
TVORBA MEDIÁLNÍHO A DIGITÁLNÍHO OBRAZU PODNIKÁNÍ V HYDROPONII
Sociální sítě
media relations
copywriting
PR strategie
personální PR
media monitoring
Social Media Listening
Ghostwriting
Event Management
VÝZVA
Tomáš Lichtenberg, podnikatel známý díky své franšíze Fruitisimo, sítě ovocných barů, se rozhodl založit nový startup s názvem Farm Planet, který se zabývá potravinovou soběstačností České republiky. Ta se zakládá na hydroponických laboratořích. Hlavním cílem Lichtenberga je představit tento trend v tuzemsku a ukázat veřejnosti, co to hydroponie a udržitelné farmaření znamená, a proč bychom mu měli věnovat pozornost. Zadáním bylo kromě tvorby webu a loga v sesterském studiu Brainz Disruptive také pomoci s PR službami a celkovou komunikační koncepcí.
ŘEŠENÍ
Zpráva o životním prostředí, kterou není možné ignorovat. Hydroponie a vertikální farmaření je trend známý po celých Spojených státech amerických. V České republice se o něm teprve začíná mluvit. Potřebovali jsem proto komunikovat silný příběh, který by byl atraktivní jak pro média, tak pro další investory.
{{cool-layout}}
Rozhodli jsme se proto komunikovat tři linky:
{{cool-stats}}
Každou z těchto linek jsme komunikovali skrze rozhovory v tradičních médiích i podcastech a příspěvky na sociálních sítích. Důraz jsme kladli na přístupný slovník a jednoduchý jazyk, aby posluchači nebo čtenáři celé problematice opravdu porozuměli. Využili jsme také silných argumentů ohledně změny klimatu, které k lidem v současné době promlouvají.
Unikátní příběh Farm Planet, který staví na touze po změně, se objevil v byznys magazínech jako je CzechCrunch, Ekonews, podcastu Ekomaniaci nebo zahraničních oborových médiích.
01
Příběh Tomáše Lichtenberga a jeho cesty od ovocných barů k hydroponického byznysu.
02
Tomášovy zkušenosti z průmyslu.
03
Benefity hydroponie, která je s postupující změnou klimatu možným řešením pro celou planetu.