Tata Bojs OnLive

Online koncert nemusí být nuda! 

Sociální sítě

media relations

copywriting

PR strategie

media monitoring

Zpět

Jak jsme během covid krize namísto tradičního benefičního koncertu TATA BOJS v Divadle v Celetné odkomunikovali během pouhých tří týdnů jedinečný formát OnLive a ztrojnásobili předpokládanou vybranou částku pro Nadační fond Šestý smysl. 

VÝZVA

TATA BOJS, oblíbená česká alternativní kapela, se během covidové krize rozhodla uspořádat namísto tradiční benefiční akce online přenos s interaktivními prvky "OnLive". Naším úkolem bylo během pouhých tří týdnů připravit kompletní komunikační plán a dostatečná mediální pozornost pro získání finančních prostředků pro nadační fond Šestý smysl.

ŘEŠENÍ 

Připravovaný koncept jsme teasovali pomocí série videí a následně ve spolupráci s kapelou a vydavatelstvím Supraphon koncert odkomunikovali. Povedlo se nám získat velkou pozornost médií, která měla zájem o originální zprávy týkající se něčeho jiného, než pandemie. Všechny tyto aspekty výrazně přispěly k propagaci koncertu, Nadačního fondu Šestý smysl a zároveň i nového singlu Zvony.

Unikátní koncept “OnLive” v sobě kombinoval imerzivní technologie s principy gamifikace. Komunikace nového formátu koncertu napomohla jak k přitáhnutí divácké pozornosti, tak k obhajobě mnohaleté pozice TATA BOJS jako technických vizionářů. 

20

mediálních výstupů

9 456

sledujících

47x

vyprodaný sál Divadla v Celetné

Mediální pozornost nám pomohla dosáhnout vytyčených cílů. Diváky jsme dokázali přilákat na úplně nový typ zážitku a samotná událost se stala virální. PR kampaň organicky vygenerovala víc než 20 mediálních výstupů během pouhých 3 týdnů. Dohromady s celostátním tiskem a televizí zasáhla přes 4 460 000 lidí. Česká televize zahrnula video z přípravy koncertu do programu v hlavním vysílacím čase. Informace o OnLive koncertu se pak dál šířila skrz česká média jako Český rozhlas (iRozhlas.cz), Denik.cz, Tyden.cz, iReport.cz, Právo (Novinky.cz) nebo MF Dnes. 

Záznam koncertu vidělo k lednu 2021 přes 45 000 sledujících, což je návštěvnost totožná s 12 vyprodanými koncerty ve Foru Karlín. Koncert dokonce nadchl lokální zastoupení Youtube, které jeho záznam zařadilo na 1. místo v promovaném playlistu a organicky se tak stal součástí reklam na homepage Youtube.

Přestože byl koncert zcela zdarma, získali jsme pro Nadační fond Šestý smysl 3x větší objem peněz, než bylo potřeba.

🍪Tato webová stránka používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze provozu.