Škoda Auto

Nová komunikační strategie pro českou značku ve virtuální realitě

Media relations

copywriting

PR strategie

media monitoring

event management

Zpět

VÝZVA

Značka ŠKODA AUTO se připravovala na Autosalon Ženeva, kde měla oslavit své 125. narozeniny, a rozhodla se přijít s něčím speciálním. A to závodní hrou ve virtuální realitě (VR) ŠKODA Time Machine, která měla ukázat, jak dlouhou cestu značka od svého založení ušla. Když se však v důsledku pandemie Autosalon nekonal, postavilo to ŠKODU i nás před novou výzvu - jak proměnit komunikační koncept hry a redefinovat cíle vzhledem k nové cílové skupině.

ŘEŠENÍ

Přišli jsme s novým způsobem, jak hru představit, spojit se s fanoušky a ukázat, že je ŠKODA AUTO stabilním technologickým lídrem s dlouhou tradicí. Hru jsme umístili do muzea v Mladé Boleslavi, kde si ji zahrály stovky lidí. Zároveň jsme ji jako první na světě zdarma zpřístupnili na platformě Sidequest. Ze hry, která měla být původně originálním doplňkem, se tak nakonec stalo jádro dalekosáhlé komunikační kampaně.

Zorganizovali jsme klasickou tiskovou konferenci, abychom příběh co nejvíce podpořili. Informace o VR hře byly publikovány v Seznam Zprávách, Smartmanii, Auto Bibli, Autowebu, ABC a dalších zahraničních i domácích médiích. Pracovali jsme také s Facebookovými skupinami zaměřenými na VR nadšence.

ŠKODA AUTO je tak v současné době (nejen) v očích svých klientů značkou inovativní, moderní a připravenou k experimentování se všemi novými formáty médií.

🍪Tato webová stránka používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze provozu.