Hoppy Go

ŽENY AUTA PŮJČUJÍ: ČELNÍ NÁRAZ DO SVODIDEL PŘEDSUDKŮ  

media relations

event management

PR strategie

media monitoring

copywriting

Zpět

Jak jsme během covid krize namísto tradičního benefičního koncertu TATA BOJS v Divadle v Celetné odkomunikovali během pouhých tří týdnů jedinečný formát OnLive a ztrojnásobili předpokládanou vybranou částku pro Nadační fond Šestý smysl. 

VÝZVA

Komunitní carsharingová platforma HoppyGo přišla se sociálně orientovaným projektem Ženy auta půjčují, který nabízí ženám v tíživé situaci přístup k autu zdarma a zároveň zviditelňuje ženy-řidičky. K získání adekvátní mediální pozornosti bylo třeba vyvinout strategii, která stereotypizovaná témata nabourává a otevírá k diskuzi.

ŘEŠENÍ 

O ženách za volantem u nás mluví především muži. Výchozím bodem celé situace tudíž bylo zvýraznit hlas žen samotných. Co potřebují a co si samy myslí? Ve spolupráci s konzultační společností IPSOS a neziskovou organizací znesnáze21 jsme pro HoppyGo připravili rozsáhlý průzkum, který nám umožnil podívat se na celou situaci v komplexním měřítku. Průzkum na jednu stranu vyvrátil zažitá klišé a jednoznačně ukázal, že ženy řídí rády – auta i své životy. Na druhou stranu zviditelnil fakt, že některé z předsudků o sobě sdílejí ženy samy: například přesvědčení, že jsou skutečně horší řidičky.

Přestože byl koncert zcela zdarma, získali jsme pro Nadační fond Šestý smysl 3x větší objem peněz, než bylo potřeba.

5

týdnů intenzivní
příprava eventu

6

inspirativních
speakerů

30+

mediálních
výstupů

20+

novinářů

1 000 000+

AVE

AKCE, KTERÁ NALÁKALA AUTO-MOTO I LIFESTYLE NOVINÁŘE

Vydali jsme se proto dvěma směry zároveň: otevřít téma k diskuzi a zároveň ho uchopit sebevědomě a aktivně. Ideální platformou se ukázala živá akce, konkrétně konference Ženy a mobilita. Její přípravu jsme zaštítili od A do Z – pětitýdenní proces zahrnoval vymýšlení konceptu, přípravu dramaturgie a výběr hostů, ale i produkční detaily jako jsou vhodné dárky pro hosty konference. V zaplněném sále populární Kavárny co hledá jméno se vystřídalo šest inspirativních speakerů a speakerek, včetně námi získané ambasadorky projektu, automobilové závodnice Olgy Roučkové. Širokému spektru příspěvků – od příběhů matek samoživitelek až po obecné téma svobodného a bezpečného pohybu ženy v městském prostředí – přihlíželo na místě přes 20 novinářů z oblasti auto-moto, denního zpravodajství či lifestylu.

Konference tedy posloužila jako mediálně viditelný start celého projektu, ale zároveň i jako součást širší strategie, kterou jsme pro projekt navrhli. Kromě strategických partnerství s Heroine a Akčními ženami jsme využili i dlouhodobé spolupráce s influencerkou Violou Hejlovou známou na Instagramu jako Mazaná matka.

Přestože byl koncert zcela zdarma, získali jsme pro Nadační fond Šestý smysl 3x větší objem peněz, než bylo potřeba.

Mediální výstupy zahrnují Denik.cz (článek o konferenci a navazující rozhovor s ambasadorkou projektu Olgou Roučkovou), Heroine, Metro, Business and Professional Women, Žena v autě, časopis What a magazín Innovation, Mediaguru. Klient si navíc samotný formát „mini-konferencí“ oblíbil a rád by ho integroval jako součást dlouhodobé PR strategie zaměřené na prezentaci známých i opomíjených trendů ve sdílené mobilitě.

Unikátní koncept “OnLive” v sobě kombinoval imerzivní technologie s principy gamifikace. Komunikace nového formátu koncertu napomohla jak k přitáhnutí divácké pozornosti, tak k obhajobě mnohaleté pozice TATA BOJS jako technických vizionářů. 

20

mediálních výstupů

9 456

sledujících

47x

vyprodaný sál Divadla v Celetné

🍪Tato webová stránka používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze provozu.